پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت لگو امپراتوری بازاریابی محتوا و برندی برای همه نسل ها

دسته بندي : کتاب » کسب و کار
در این فایل مطالب ارزشمندی که در ارتباط با بازاریابی محتوا و نقش تاثیرگذار و نوشدارو را درکسب کارهای عصر مدرن دیجیتال ایفاء می نماید.؛به صورت تحلیلی و در۱۹۰ اسلاید تخصصی بحث شده است .

نکته ای که در تدوین و تنظیم فایل توسط بنده بایستی مد نظر سروران ارجمندم قرار گیرد .بنده در هیچ فایلی کمتر از ۴۵-۵۰اسلاید تدوین نکرده ام و دلیل آن وسعت وحجم بزرگ مخاطبان ارجمندم می باشد که مثال مورد ی آن را در فایل تخصصی «مدیریت استراتژیک در شرکت لگو،امپراتوری بازاریابی محتوا و برندی برای همه نسل ها» توضیح می دهم

مخاطبان:

دانشجویان عزیز برای شناخت دقیق در ارتباط با بازاریابی محتوایی و ارائه دانشجوییاز مطالب تخصصی
اساتید ارجمند برای ارائه مطالب برای دروس بازاریابی و مدیریت فروش و تحلیل تخصصی SWOT-PESTEL-ANSOFF-BCG-5C MARKETING-VRIOبرای تدریس و فهم بهتر مطالب
مشاوران محترم بازاریابی برای موفقیت در بازاریابی و فروش
مدیران ارزشمند کسب وکارها؛ برای موفقیت درسکان داری و ماندگاری کسب وکارها
برای عزیزانی که به دنبال ایجاد کسب وکارهستند مطالب ارزشمند برای شناخت بازارو رقابت در بازارهای امروزی .

شرکت لگو

ما خانه‌هایی در مقیاس کوچک با لِگو می‌ساختیم؛ اما این شرکت برای بزرگنمایی و ایجاد جاذبه، یک قطعه لِگوی غول پیکر را از یک جرثقیل آویزان کرده است.

لِگو یک شرکت ساخت اسباب بازی است و همانقدر که برای کودکان جاذبه دارد، برای بزرگسالان نیز جذاب است و این تبلیغ هم کودکان را سر ذوق می‌آورد و هم والدین آن‌ها را که دوباره دست به ساخت سازه‌های کوچک بزنند!

لِگو یکی از شرکت‌هایی است که کارهای مختلفی در زمینه گوریلا مارکتینگ انجام داده و نمونه‌های آن اینقدر زیاد است که نمی‌توان همه آن‌ها را در این مطلب گفت.



فهرست:

تاریخچه لگو

تقلب گسترده و نیاز به بازاریابی محتوا

راز موفقیت لگو در شبکه‌های اجتماعی

یک مثال برای بازاریابی محتوایی موفق

همکاری آدیداس با کمپانی لگو

۵ برند که از دنیای مردگان برگشتند!

لگو و نجات کسب‌وکار با محتوا

تاریخچه و چالش لگو
غول‌ دنیای محتوا
وب‌سایت‌های خرد (Microsites)
سریال‌های کوتاه لگو (LEGO Miniseries)
استراتژِی موفقیت لگو، شنیدن مداوم صدای مشتری
معرفی برند لگو
بحران لگو و مدیریت جدید
دلایل موفقیت برند لگو با مدیریت جدید
اساس رویکرد استراتژی های لگو چه نکاتی هستند؟
چطور لگو با شنیدن صدای مشتری استراتژی‌های برندینگ خود را ساخت
چطور لگو با تبلیغات و بازاریابی هوشمندانه، تبدیل به اپل اسباب بازی ها شد / ساخت آجر به آجر یک برند دوست داشتنی
بازاریابی و تبلیغات برای مخاطبان بزرگسال
درس‌هایی که می‌توان از شرکت لگو آموخت
یکی از بارزترین ویژگی محصولات شرکت لگو
لگو همیشه طعم خوش پیروزی و موفقیت را نچشیده است
تغییر استراتژی درشرکت لگو

بازاریابی محتوایی و نقش آن در کسب و کار

تفاوت بین محتوا و بازاریابی محتوایی

فرمول BEST در بازاریابی محتوایی

سوالاتی که در فرمول BEST باید از خودتان بپرسید

تحقیقات لگو در مورد علایق کودکان

بازاریابی چریکی

تعریف بازاریابی چریکی

بررسی چند مثال بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ

بازاریابی پارتیزانی شرکت Lego؛ ساخت لِگوهای غول پیکر!

تحقیقات لگو در مورد علایق کودکان

بررسی چند مثال بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ

مک دونالد؛ سیب زمینی سرخ کرده یا خط عابر پیاده؟!

بازاریابی پارتیزانی شرکت Lego؛ ساخت لِگوهای غول پیکر!

لگو از چه ترفندی برای برخورد با مشتری های ناراضی استفاده می کند

مدیریت مشتریان ناراضی درشرکت لگو

استراتژی مناسب برای برخورد با مشتریان ناراضی در لگو

کمپین بازاریابی دیجیتال کمپانی لگو با ۱۱ میلیون بازدید آنلاینش

“کودکان” عامل یا مانع موفقیت لگو؟
لگو، پیش به سوی آینده مجازی
استراتژی بازاریابی شخصی سازی شده چیست؟
مثالی از اسباب بازی لگو
۵ مورد از بهترین کمپین های بازاریابی دیجیتال برای الهام بخشیدن به شما در سال ۲۰۲۱
لگو بازسازی مجدد دنیا
ژیلت، بهترین مردی که می توانید باشید
«آخرین مایل» فولکس واگن
محتوای تولید شده توسط کاربر Airbnb

داستان ۵ برندی که از سد بحران اقتصادی گذشتند

تجزیه و تحلیل PESTEL از LEGO

عوامل سیاسی در چارچوب PESTEL
عوامل اقتصادی در چارچوب PESTEL
عوامل اجتماعی در چارچوب PESTEL
عوامل فناورانه در چارچوب PESTEL
عوامل محیطی در چارچوب PESTEL
عوامل حقوقی

آمیخته بازاریابی درشرکت لگو

استراتژی محصول توصیه شده

قیمت

محل
تبلیغات
مردم
روند
شواهدفیزیکی
تحلیل بازاریابی LEGO 5C(5C MARKETING)
شرکت
مشتریان
رقبا
همکاران
زمینه

آنسوف ماتریس لگو

LEGO از ماتریس Ansoff برای رشد موفقیت آمیز بین المللی استفاده می کند

نفوذ در بازار

توسعه بازار
توسعه محصول
تنوع بخشی
لگو SWOT Analysis / SWOT Matrix
ماتریس تجزیه و تحلیل SWOT به توسعه ۴ نوع استراتژی توسط مدیران کمک می کند. اینها هستند:
تجزیه و تحلیل پیشرفته SWOT / ماتریس SWOT
تحلیل اجمالی
تجزیه و تحلیل VRIN/VRIO از LEGO
عناصرVRIO
ماتریس BCGبرای شرکت لگو
با ۱۹۰اسلاید تخصصی
دسته بندی: کتاب » کسب و کار

تعداد مشاهده: 5507 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 190

حجم فایل:5,754 کیلوبایت

 قیمت: 160,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای اساتید ارجمنددانشگاه.دانشجویان عزیز.مدیران محترم بازاریابی و فروش .فعالین محترم درکسبروکارها

  • محتوای فایل دانلودی:
    190